|
I watched the end of the match and it was a strange match. Monterrubio an Frei on the bench, 2 red cards for Monaco and not a lot of people in the stadium. I heard some "Deschamps démisssion" (because Deschamps said that Monaco was not a big club, so the supporters are angry). It's great for Rennes, but can they beat Lyon? hum i'm not sure  .
|
| |
|

|
On ne pourra pas faire face a Carew et Fred. On ne peux pas battre Lyon, mais on peux gagner contre Marseille  Frei etait un peu blesse ce soir, mais je ne sais pas de Monterrubio.
|
| |
|

|
Rennes/Bordeaux:2-2 Unfortunatly i didn't watch the match, because there is only PSG/Lille on the french tv (Canal +). grrrr
|
| |
|

|
Je n'ai pas vu le match aussi, parce que j'habite en Angleterre...malheureusement...
De toute facon, c'etait un resultat satisfaisant et nous restons invaincu en (ou dans?) 4 matches!
|
| |
|

|
We say: " Nous restons invaincus depuis 4 matchs". And it's better to say "Je n'ai pas vu le match moi non plus".  But your french is very good. Why do you say "malheureusement"?
|
| |
|

|
Merci pour tout de ca. Malheureusement parce que je deteste l'Angleterre! J'ai dit avant, je suis sur.
|
| |
|

|
I watched the match. Les rennais played only in defence. Isaaksson was fantastic !! It was very hot at the end, because Lens tried a lot to score. Tonight Lens was better than Rennes, so it's a good result for Rennes.
|
| |
|

|
C'est vrai apres le resultat, de la saison derniere, 5-2! Mais, l'execution etait pauvre.
|
| |
|

|
Nous nous sommes effondres encore! En outre, Kallstrom est blesse. Rennes 1-2 Lyon 
|
| |
|

|
Rennes/Lyon: 1-2  but it's not finish.
|
| |
|

|
hum Marseille made 1-1 against Lyon  . Juninho's goal was very beautiful.
|
| |
|

|
Nous avons eux beaucoup de chance ce soir. Nous avons gagne 0-1 a Strasbourg! Avec 7 joueurs blesse, nous avons servecu apres avoir marque avec P'tit Jimmy.
ALLEZ RENNES 13ieme en ligue 1!
|
| |
|

|
Ajaccio/Rennes:0-1 ,but de Frei of course.
|
| |
|

|
Pas bien sur vraiment puisque c'etait seulement son deuxieme but de la saison et en outre c'etait un but heureuse chanceux, cependant nous prendrons les 3 points avec gratitude. 10ieme en ligue 1 
|
| |
|

|
2 goals, it's better than only one goal for l'OM's striker Gimenez  .
|
| |
|

|
All the best teams are! Actually Bastia ard 3rd, and no idea where Forest are. As i missed out on the message above: HAHAHAHAHA! 3-2 
|
| |
|

|
Are you OK, Rosa? I'm concerned that your team is getting vertigo; reaching the hefty heights of 8th place!
|
| |
|

|
which team?!
|
| |
|

|
Troyes/Rennes: 2-1 Why was Frei on the bench at the beginning of the match?
|
| |
|